måndag 4 juni 2012

Var tog sommaren vägen?

Nu är det iofs lite varmare än det var i helgen: +3 grader lördag em kändes sådär :/ Vi kanske inte får mer sommar än de dagar vi fick för ett par veckor sedan. Det vore ju trist om det var så. Fördelen är att det inte blir för varmt för lilltösen. Hon kan ju ändå inte vara i solen. Men vi klarade oss bra i skuggan sist. Sen är det inte för hett för att springa heller, så jag har inget att skylla på där ;) Bara att sparka sig själv i arslet och ge sig iväg ut. Vill jag att jeansen ska sitta bra på mig i fortsättningen också så... Hittade fler par i garderoben som jag "städat undan för bättre tider" som nu sitter som en smäck :) Tänk att det skulle krävas en graviditet för att jag skulle komma i dem igen :D Förmodligen en kombo av amning, dagliga promenader/springturer och undvikandet av bröd, pasta, potatis och ris som gjort susen. Kan med glädje meddela att min vikt numera börjar med en siffra som det var länge sedan den började med... ;) Härliga tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar