tisdag 1 januari 2013

2013!

Årets sista kväll tillbringades med mannen, barnet, pappan och systern :) God mat och dryck, mycket skratt och skitsnack. Precis som det ska vara m a o ;) Nu är det bara några dagar kvar tills jag börjar jobba :P Det ska såklart bli kul, fast lite konstigt också. Det lär nog bli jobbigast att vara borta från My hela dagarna, men jag är ju ledig halva fredagen och helgen varje vecka. Jag får säkert in en veckorytm snart. Sen får jag passa på att träna och så när hon somnat på kvällarna, för att inte ta nån vakentid :**** Mitt lilla pyre, som fyller ett (!) på lördag. Tyvärr är det begravning för D:s moster då, så vi kör kalas på söndag ist. Det blir ett "öppet-hus"-kalas som sträcker sig över hela eftermiddagen. Skönt med lite trevligheter efter en tung lördag. Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar