söndag 10 mars 2013

Knas ;)

Det här skulle vara med i förra inlägget, men försvann:
My ska få ett syskon i september :) Det var planerat, även om vi inte trodde det skulle gå så fort! Vi är såklart överlyckliga :) Jag är i skrivandets stund i v 15. Jag har bråkat med urinvägsinfektioner efter varandra, magkatarr pga penicillinet och varit tröttare än tröttast. Men nu börjar jag äntligen må bättre -peppar, peppar. Jag har varit iväg på kubtest (Japp. Så gammal är jag ;)...), och det visade att det är mycket liten risk att det är nån kromosomförändring på barnet. Så skönt att höra. Sen var det såklart fantastiskt att få se lillkrypet på ultraljudet. Det är en livlig liten krabat jag har där inne :* Så nu är det bara att ta hand om mig själv och jobba på som vanligt. Jag kommer att ha sen semester och sen ta ut föräldradagar i aug när D börjar jobba igen. Preliminärt BF är 6/9.
Just nu känns livet härligt :) Vi trivs i huset och har fått in bergvärme. Nästa projekt är badrummet uppe, tvättstugan och vårt sovrum. Jag vill även fixa ett rum åt My innan den nya familjemedlemmen kommer. Sen är bara resten kvar. Lite i taget får det bli. Vi har ju tänkt att vi ska bo här ett tag ;) Tjing tjing!

1 kommentar:

  1. I Värmlands landsting så får alla göra KUB-test, känns ju lite orättvist att inte alla här får göra det faktiskt! =)
    GRATTIS igen! (Vet du hur härligt det är att äntligen kunna säga det utan att samtidigt känna det där sticket av avundsjuka!!)

    SvaraRadera