fredag 28 september 2012

Mitt i prick :P

Idag ställde jag upp i ett femkilometerslopp som några arbetskamrater styrt upp. För att det skulle vara så rättvist som möjligt så gick det ut på att var och en skulle gissa sin tid. Vi skrev upp tiden på en lapp, la den i ett kuvert, förseglade och lämnade till tidtagaren. Jag velade bra länge angående vilken tid jag skulle välja och skrev till sist 29 min och 34 sek. I sista stund ändrade jag mig till 28 min och 34 sek. Självklart sprang jag på... 29 min och 34 sek!?!  Ha ha :D Om jag inte ändrat mig i sista stund!!!! Min vanliga tur liksom ;) Men jag är självklart nöjd med tiden, att jag höll mig under halvtimmen. Roligt var det iaf, och vi åt pizza efteråt. Det blir förmodligen fler gånger. Nu ska jag mysa ner mig i TV-soffan med min man  och mina djuriska vänner. Tjing tjing! 

2 kommentarer:

  1. Det är ju jättebra tid!

    Jag kommer aldrig under 30! Jag blir så sur!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå! Intervaller, intervaller, intervaller. Kör så det ryker bara :)

      Radera